Krása spočívá v nedokonalosti! Nová kosmetická značka Kauflandu vyzdvihuje jedinečnost a originalitu osobnosti
Hlavní myšlenkou nové privátní značky bevola® je inspirovat lidi k tomu, aby ze svých chyb udělali přednost. Pod značkou zákazníci najdou více než 100 kvalitních výrobků splňujících vysoké standardy kvality za rozumnou cenu.
Rozsáhlý sortiment nové kosmetické značky bevola® zahrnuje péči o obličej, pokožku, vlasy a mnoho dalšího. Produkty jsou určeny ženám, mužům i dětem. Složení výrobků je sestaveno z pečlivě vybraných látek s klinicky prokázanou a pravidelně testovanou kožní snášenlivostí.
„Neustále se snažíme rozvíjet a vycházet vstříc přáním našich zákazníků. Proto jsme se rozhodli rozšířit řadu privátních značek o sortiment pečující kosmetiky. Nyní u nás zákazníci najdou vše pod jednou střechou. Tedy nejen vždy čerstvé potraviny, ale i výrobky pro každodenní péči o sebe a svou rodinu. A to v požadované kvalitě a zároveň za příznivou cenu,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR.
Měj se rád. Pečuj o sebe.
Člověk nemusí být dokonalý. bevola® na lidské kráse vyzdvihuje individualitu a autentičnost. „Nedokonalosti či chyby má každý z nás. Každý člověk je jedinečný. Právě na této filozofii staví i produkty bevola®, připomínající, že my všichni jsme něčím unikátní,“ vysvětluje Renata Maierl.
Tvářemi značky jsou obyčejní lidé se všedními (ne)dokonalostmi. A tak je na vizuálech zobrazena dívka, která má odstáté uši nebo mezírku mezi zuby. V rámci komunikace je nová privátní značka propagována prostřednictvím online kampaně, tiskovin a televizních spotů až do konce října.
Cenami ověnčený nováček na trhu
Sprchový gel pro muže bevola Men® získal u našich slovenských sousedů ocenění v kategorii Koupelové kosmetiky, kde se díky samotným spotřebitelům stal Nejlepší novinkou roku 2018. Tím ale výčet cen této značky nekončí. V německém časopisu ÖKO-TEST, obdobného zaměření jako náš dTest, byly oceněny další výrobky. Tentokrát z dětské pečující řady. Tu si na sociální síti ženy s.r.o. pochvalovaly i české matky v rámci spotřebitelského testování. Na mycích gelech, pěně a šamponech bevola Baby® oceňovaly především to, že neštípou v očích a jsou vhodné i pro alergickou pokožku dětí.
„U kosmetiky pro nejmenší jsou využívány výtažky z heřmánku, minerální oleje a panthenol. Ženy jistě potěší kvalitní pěstící kosmetika přizpůsobená typu jejich pokožky obsahující vysoce kvalitní avokádový a arganový olej, uklidňující aloe vera či Q10. Portfolio této privátní značky se chystáme do budoucna dále rozšiřovat,“ doplňuje Renata Maierl.