Zrekonstruovaný Supermarket Albert v Praze Fišerce nabídne nový nákupní zážitek

Ve zrekonstruované prodejně se zákazníci mohou těšit na moderní technologie, které jim usnadní výběr jejich oblíbených výrobků. Úsporný a vzdušný interiér společně s přehledně uspořádaným zbožím zaručuje zákazníkům rychlou a snadnou orientaci v prostoru, kde vždy naleznou to, co potřebují.

„Při rekonstrukci prodejny jsme kladli důraz hlavně na pohodlí a spokojenost všech našich zákazníků. Nový koncept jim proto vychází vstříc a je navržený přesně tak, aby vyhovoval jejich potřebám a usnadnil výběr zboží,“ říká o nové podobě pražské prodejny Pavel Huml, ředitel oddělení nemovitostí obchodního řetězce Albert.

Návštěvníci proto v prodejně najdou nižší regály, díky nimž jim bude zboží vždy a všude na dosah ruky. Zároveň se regály stávají součástí konceptu „ocean of fresh“, tedy zóny, která nabízí široký výběr čerstvého a kvalitního zboží, a to především ovoce, zeleniny, pečiva a v neposlední řadě také krásných květin.
Pražská Fišerka byla navržena v duchu nejnovějšího designu prodejen Albert Supermarket. Venkovní vstup do budovy zdobí nové kruhové logo obchodního řetězce Albert a žlutý pás s vyznačením otevírací doby. V interiéru prodejny je pak použitá černobílá barevná kombinace s decentními tóny šedé barvy, které dávají vyniknout nabízenému zboží a navozují příjemnou atmosféru pro zákazníky.

V hlavní roli LED technologie
Zajímavým prvkem v celém konceptu prodejny je originální využití LED technologií. Moderní LED žárovky budou osvětlovat celou plochu prodejny. Stejně tak jsou instalovány také u jednotlivých potravinových úseků, kde dokážou elegantně podtrhnout kvalitu a čerstvost nabízeného ovoce, zeleniny nebo lahůdek. LED technologie jsou zároveň šetrné k životnému prostředí, protože mají jen poloviční nároky na energii ve srovnání s konvenčním osvětlením.